Príbehy našich zákazníkov
Našim zákazníkom sme pomohli s ich digitalizáciou a zároveň dokážeme ušetriť firmám od 5 do 30% personálnych nákladov. Prečítajte si ako sme pomohli iným.
Automobilový priemysel
ZF Slovakia
Obrat 2023: > 797 mil. EUR
Počet zamestnancov : > 3 000
Spoločnosť vyrába komponenty hnacieho ústrojenstva a podvozku najmä pre osobné vozidlá v piatich výrobných lokalitách na Slovensku.
Aplikáciu na kontrolu kvality sme implementovali pre klienta, ktorý je významným dodávateľom komponentov do automobilového priemyslu, a to hneď v dvoch výrobných prevádzkach. Pre firmu taktiež dodávame systém pre tok informácií vo výrobe.
VÝCHODISKOVÝ STAV
Klient používal 4 excelovské súbory na:
- evidovanie nameraných hodnôt
- prepočítavanie funkcií
- zobrazovanie hodnôt v grafoch
- vytváranie reportov
VÝZVY/PROBLÉMY
-
dlhé načítavanie excelovských súborov v dôsledku veľkého množstva dát a funkcionality
- chybovosť pri zadávaní údajov meraní
- ťažkopádne vytváranie grafov a reportov
z vyselektovaných dát - neschopnosť excelu vykresliť niektoré zobrazenia
v grafoch
RIEŠENIE
- identifikácia požiadaviek klienta
- návrh a vývoj funkcionality webovej aplikácie
- nastavenie a zobrazenie limít v grafoch
- nastavenie frekvencií meraní pre testy produktov
- evidencia a grafické vyhodnocovanie v tabuľke meraní podľa zadaných limít
- automatizovaný proces reportovania vo viacerých verziách
- filtrovanie v údajoch, grafoch a funkciách
- vyhodnocovanie statusu vykonateľnosti produktových testov
- implementácia aplikácie a školenie používateľov
- technická podpora klientovi po nasadení aplikácie
VÝSLEDKY
- zvýšenie spoľahlivosti a kvality zadávaných údajov
- automatizácia procesov vyhodnotenia a reportovania údajov pre klientov a vedenie firmy
- odstránenie duplikovania údajov a zníženie chybovosti
- automatické vyhodnocovanie evidovaných hodnôt v reálnom čase
- automatizácia niektorých údajov v systéme (dátum, čas, týždeň, zmena, užívatelia) a zníženie byrokracie pre používateľa
- zvýšenie dostupnosti údajov vo vnútri firmy a možnosť zdieľania údajov s tretími stranami
Počet meraní
Počet užívateľov
Počet prevádzok
Spracovanie plechov
METALLFORM, s.r.o.
Obrat 2023: > 7 mil. EUR
Počet zamestnancov : > 50
Klient je špecialista v oblasti spracovania plechu a výrobca produktov ako krby, krbové vložky, rozvádzačové skrine a výrobky pre telekomunikačnú techniku.
Aplikácia na správu výrobnej dokumentácie UniSys je určená na jednoduché zdieľanie a prehliadanie dokumentácie operátormi vo výrobe.
VÝCHODISKOVÝ STAV
- technická dokumentácia v tlačenej forme, vo viacerých kópiách a verziách vo výrobnom stole
- manuálne vytváranie, aktualizácia a distribúcia
dokumentácie - manuálne vyhľadávanie dokumentácie
VÝZVY/PROBLÉMY
- neprehľadnosť spôsobená viacerými verziami, z ktorých bola časť zastaraná
- ohrozenie kvality produktu použitím nesprávnej verzie dokumentácie
- strata času a motivácie operátorov pri vyhľadávaní
v dokumentácií
RIEŠENIE
- zadefinovanie problému s vedením a s budúcimi užívateľmi aplikácie
- vývoj webovej aplikácie s možnosťou hromadného nahrávania dokumentácie, rýchleho vyhľadávania, filtrovania a označovania dokumentácie podľa vlastnej
logiky - automatické upozorňovanie na zmeny v dokumentácií a možnosť písania vlastných poznámok
- automatická distribúcia a označovanie dokumentácie
- prispôsobenie aplikácie aj pre tablety
- okamžitá dostupnosť aplikácie v rámci celej firmy
VÝSLEDKY
- lepší prehľad nad technickou dokumentáciou
a aktualizáciami, resp. zmenami v dokumentácií - vyhľadanie dokumentácie za pár sekúnd
- jednoduché a rýchle nahratie dokumentácie
do systému - zvýšenie produktivity operátorov a to najmä
odstránením aktivít bez pridanej hodnoty - zníženie nákladov, a to najmä minimalizáciou chybovosti
Počet výkresov
Počet užívateľov
kultúrny priemysel
Stanica Žilina -Záriečie
Obrat 2023: > 746 tis. EUR
Počet zamestnancov : > 30
Občianske združenie Truc sphérique prevádzkuje populárne miesta Stanicu Žilina-Záriečie a Novú Synagógu na organizovanie kultúrno-umeleckých aktivít, ako sú festivaly, divadelné predstavenia, koncerty, filmové premietania, prednášky, výstavy, workshopy, kurzy a veľa iných. Truc sphérique je financované prevažne dotáciami a grantami z rôznych fondov.
VÝCHODISKOVÝ STAV
-
evidencia údajov vo viacerých excelovských dokumentoch
-
fyzické skladovanie bločkov
-
manuálne párovanie platieb
VÝZVY/PROBLÉMY
- neprehľadnosť v údajoch a bločkoch
- pracné sledovanie termínov a finančných limitov pre čerpanie a spolufinancovanie
- byrokracia spojená s finančným vyúčtovaním grantov a dotácií, duplikovanie údajov
- pracné párovanie položiek k jednotlivým grantom a dotáciám
- vysoké riziko chybovosti
- náročné dohľadávanie historických údajov
- byrokracia spojená s prípravou podkladov pre účtovníka
RIEŠENIE
-
diskusia s vedúcim OZ o prioritách a požiadavkách na novú aplikáciu na správu grantov
-
návrh nevyhnutnej funkcionality webovej aplikácie
-
nastavenie a správa profilu organizácie, bankových účtov, používateľov, rozpočtových položiek a tagov
-
evidencia a správa nákladových položiek, čerpaní, spolufinancovaní, transakcií a príloh
-
evidencia a správa grantov, projektov a partnerov
-
aktuálny prehľad čerpaní a spolufinancovaní jednotlivých grantov
-
filtrovanie údajov a export vo formáte .xlsx
VÝSLEDKY
-
priebežný prehľad o čerpaní a spolufinancovaní grantov
-
zvýšenie produktivity zamestnancov
-
zníženie dennej byrokracie a stresov pri vyúčtovaní nákladov a grantov
-
zníženie chybovosti a duplikovania údajov
-
jednoduché a rýchle vytvorenie reportov pre účtovníka
Šikovní ľudia sú v podnikaní nenahraditeľní
Motivujeme kľúčových zamestnancov
Odľahčite svojich kľúčových zamestnancov a venujte im čas, ktorý môžu venovať inováciám v podniku.
Kontaktujte nás
0907 063 353
Naše produkty
AETHER
CONTROL
PRODUCTION STATUS
PRODUCTIVITY
VÝSKUM A VÝVOJ
DOCUMENT
F.A.Q
Zozbierali sme najčastejšie otázky našich zákazníkov a ich odpovede k nim. Ak máte akúkoľvek inú otázku, neváhajte nás kontaktovať.
Ako dlho trvá nasadenie systému ?
Záleží od konkrétneho produktu a od miery úprav, ktoré vyžadujete. V prípade malých zmien vieme existujúci produkt nasadiť v priebehu niekoľkých dní od objednávky.
Ako dlho trvajú práce riešení na mieru ?
Záleží od objemu práce a momentálnej vyťaženosti. Zo skúseností je to v priemere okolo 2 mesiacov. Vďaka platforme UniSys však začíname pracovať na vašom zadaní ihneď.
Čo znamená agilný vývoj ?
Znamená to, že zákazníkovi odovzdávame riešenie postupne tak, aby nedošlo k nedorozumeniam. Ak sa počas vývoja objavia nové skutočnosti vieme na ne zareagovať. Odovzdávame tak funkčný software.
Aké sú mesačné náklady ?
Mesačné náklady sú dohodnuté a pevné. Cena obsahuje beh aplikácie, SSL certifikáty. Každý z paušálov obsahuje určitý počet hodín podpory. Úpravy a hodiny naviac sú účtované podľa cenníka.
Dokáže platforma UniSys zastrešiť akékoľvek zadanie ?
UniSys je vyvinutý tak, aby vedel zastrešiť hocijakú aplikáciu. Čím väčšiu, tým lepšie.
Je váš softvér Open Source ?
Všetky naše riešenia sú založené na platforme UniSys, ktorá je openSource. Aj platforma pozostáva z openSource ako sú Laravel a Angular.
Ako nás vidia naši zákazníci
Zohraný tím mladých profesionálov. Skvelá spolupráca, aktívny prístup k riešeniam. Výsledok v zhode s očakávaním. Ideálna voľba pre Soft na kľúč.
Páči sa mi, že pridajú vždy niečo navyše, čo posúva nie len naše zadanie ,ale aj naše podnikanie ďalej. Preto s firmou Unite s.r.o. spolupracujem už 2 roky.
Firmu Unite sme oslovili na základe pozitívnej referencie.
Preto pre nás nebolo prekvapením, že náš projekt funguje bez väčších problémov.